Magazinul Prescription.ro foloseste cookieuri pentru a putea functiona corect si pentru a imbunatati experienta dumneavoastra pe site. Mai multe detalii puteti gasi pe pagina legata de confidentialitatea datelor.

LIVRARE ȘI RETUR
Din cauza condițiilor impuse de către firma de Curierat / FanCourier, cumpărătorului nu ii este permisa deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării contravalorii acestuia.
In cazul in care coletele prezintă deteriorări vizibile la primire, recomandam cumpărătorului sa refuze primirea acestora și sa semnaleze imediat acest incident luând legătura cu noi. Orice reclamație ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula și nu va putea fi luata in considerare.
Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul și ii va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulata.
Daca informațiile furnizate de către cumpărător in legătura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore cumpărătorul nu va corecta informațiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, vânzătorul își rezerva dreptul de a anula comanda.
Livrarea se va face prin curier rapid – FanCourier sau BOOKURIER
Costul de livrare prin curier rapid este 20 lei. Curierul se angajează sa contacteze cumpărătorul in prealabil, prin telefon (SMS), pentru a-i comunica intervalul orar in care se va încerca livrarea comenzii la adresa. In cazul in care cumpărătorul nu va fi găsit la adresa de livrare menționata, in intervalul orar, curierul va contacta cumpărătorul pentru a stabili detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a treia încercare livrarea nu va fi realizata, coletul va fi returnat vânzătorului iar comanda va fi anulata. In cazul in care cumpărătorul nu poate fi contactat de către curier, comanda va fi ținută la depozitul zonal al curierului timp de 15 zile lucrătoare, înainte de a reveni la vânzător. Cumpărătorul poate plasa din nou comanda respectiva, urmând sa suporte in avans costurile transportului anterior (tur-retur), precum și costurile unei noi livrări, prin metode comunicate direct de reprezentanții vânzătorului (card de credit,transfer bancar, O.P. etc).
Termenul de PROCESARE (PRODUCȚIE) este de 5-7 zile lucrătoare, din momentul in care ați fost notificat ca a fost finalizata comanda. Acest termen de livrare se aplica doar acelor comenzi pentru care vânzătorul nu dispune de stoc pentru livrare imediata. 
Pentru produsele disponibile in stoc, TERMENUL DE LIVRARE este de 2 zile lucratoare.
RETURNARE COMANDA
Cumpărătorul are dreptul sa renunțe la produsele achiziționate de pe Site, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/200 privind protecția consumatorilor la încheierea si executarea contractelor la distanta.
Cumpărătorul va putea solicita schimbarea produsului, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. In cazul solicitării unui produs care este mai scump, cumpărătorul va achita diferența de preț. In cazul solicitării unui produs mai ieftin, diferența de preț nu va fi returnata. In toate cazurile returnării sau înlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare sau înlocuire vor fi suportate de către cumpărător.
In cazul in care ați primit un produs diferit fata de cel comandat sau cu alte specificații (mărime diferita, culoare diferita etc.), taxele de transport vor fi suportate de vânzător. Vânzătorul va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce cumpărătorul a returnat produsul cumpărat initial. Renunțarea la cumpărarea unui produs sau înlocuirea acestuia se va face in cel mult 15 de zile de la retur și in următoarele condiții:
  • produsele trebuie returnate sigilate;
  • starea produselor trebuie sa fie la fel, sa nu fi fost purtate sau sa nu prezinte urme de uzura sau consum;
  • produsul trebuie trimis in ambalajul original, împreună cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de către vânzător (ex: etichetele sa nu fie rupte sau tăiate).
In caz contrar, vânzătorul își rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate. Cumpărătorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau înlocuirea unui produs. Renunțarea la cumpărare in mod repetat va fi considerata abuz iar vânzătorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.